Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je potpuno ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na my.weekend.hr. Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment.
U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 4 (četiri) radna dana. Nakon što prodavatelj utvrdi tehničku neispravnost isporučenog proizvoda, u roku od 3(tri) radna dana poslati kupcu zamjenski proizvod, bez ikakve naknade. U slučaju gore navedenog kupac nema pravo tražiti povrat novca, već isključivo zamjenski proizvod.
Ako kupac odabere opciju downloada proizvoda te kupac ne bude u mogućnosti obaviti download zbog tehničkih problema uzrokovanih na serveru prodavatelja prodavatelj se obvezuje poslati elektronsku poštu sa novom mogućnosti za download za što kupac ne snosi nikakve troškove. U slučaju da kupac niti tada ne bude u stanju obaviti download koji je uzrokovan zbog tehničkih problema na serveru prodavatelja, kupac je dužan o tome kontaktirati prodajnu službu prodavatelja koja će ponuditi adekvatno rješenje koje u sebi neće sadržavati nikakvu naknadu i daljnje troškove od strane kupca. Kupac nema pravo tražiti povrat novca u ovoj situaciji.
U slučaju da kupac ne može preuzeti (download) proizvod, a tehnički problemi nisu vezani za prodavatelja, već su uzrokovani od strane kupca, operatera ili treće osobe prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost I nije dužan kupcu omogućiti download ili isporuku robe bez naknade.
Kupac je u roku od 5 (pet) radnih dana dužan preuzeti (download) proizvod, nakon toga više neće moći, bez obzira što je izvršio uplatu, preuzeti (download) proizvod. U ovom slučaju kupac se odriče bilo kakve reklamacije.